پیام تبریک دکتر اشرفی به مناسبت روز ماما

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۵ کد : ۲۰۱۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۱۲
پیام تبریک دکتر اشرفی به مناسبت روز ماما

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) در پیامی فرارسیدن پانزدهم اردیبهشت "روز جهانی ماما" را به تمام فعالان و تلاشگران این عرصه در سطح استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک دکتر کریمیان بدین شرح است:

ماماها با تحمل لحظه های دشوار، سبزی نگاهشان را تقدیم سیمای لطیف نوزادان می‌نمایند. مامایی هنری که علم را به خدمت می‌گیرد‌‌ تا عشق را در عرصه قدرت خالق هستی و تجلیگاه آفرینش به نمایش گذارد.

گستره فعالیت ماماها از سطوح مشاوره و مراقبتهای دوران بلوغ، بارداری، زایمان، غربالگری و.... است و این امر نشان دهنده اهمیت این حرفه در نظام سلامت کشور است و نامگذاری یکی از ایام سال بنام آنان، در جهت قدرشناسی و پاسداشت خدمات این قشر زحمتکش و دلسوز می‌باشد.

روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه این گروه از همکاران و توجه به دیدگاه و انتظارات آنان است.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده سلامت کشور به واسطه مهارت، دانش، ایثار اخلاص و معنویات خویش همواره نویدبخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده‌ها بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تامین سلامت مادر و کودک؛ مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند.

اینجانب ‌روز جهانی ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در سطح شهرستان و به ویژه ماماهای شاغل در بیمارستان امام رضا که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دکتر میثم اشرفی
سرپرست بیمارستان امام رضا (ع)


نظر شما :