سرپرست بیمارستان امام رضا علیه السلام زرندیه طی پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و سال نو را تبریک گفت.

۰۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۶ کد : ۱۸۶۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۰۶
سرپرست بیمارستان امام رضا علیه السلام زرندیه طی پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و سال نو را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر میثم اشرفی آمده است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

به نام آفریننده زیبایی‌ها

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا می‌رسد، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می‌آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می‌شود.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسانها را به تلاش و کوشش دعوت می‌نماید.خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه‌گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

بدین‌سان سالی که در حوزه بهداشت و درمان گذشت برغم تمام دشواری‌ها، سالی سرشار از تجربه‌های ناب و آموزنده، همدلی و همبستگی، تلاش و پیشرفت بود.
حال سالی پیش روی ما است که امید است به میمنت و برکت انفاس قدسی مهدی موعود (عج)، دل‌های پرمهر ایرانیان با وفاق، در پیوند با روزهای سبز و زیبای بهاری، شاد و خرم باشد.

امیدوارم در پرتو توجهات حضرت حق، در سال جدید در کنار نزول برکات الهی و به پشتوانه تلاش و کوشش مجدانه پرسنل ساعی، خدوم و پرتلاش نظام سلامت این شهرستان، بتوانیم هموارتر از پیش قدم برداریم.

نوروز ۱۴۰۱ خجسته باد

کلید واژه ها: دانشکده علوم پزشکی ساوه بیمارستان امام رضا تبریک سال نو دکتر اشرفی


نظر شما :